El Departament de Turisme de l'Ajuntament de Calp ha posat de nou en marxa una campanya dirigida al turisme nacional en mupis d'estacions de metro i tren i tanques publicitàries amb l'eslògan “El momento es ahora. El destino es Calpe”.
 
En aquesta edició la promoció se centra a Madrid, València, Múrcia i ciutats de Castella-la Manxa i Castella i Lleó, comunitats autònomes de les quals procedeix el turista nacional que tradicionalment estiueja a Calp. La campanya també estarà present en les principals estacions de metro i Renfe de Madrid i València.
 
S'han col·locat tanques tant a Madrid com a València i en les seues respectives àrees metropolitanes, i també a Múrcia, Toledo, Ciudad Real i Valladolid. A més s'han situat mupis amb la imatge de Calp en les estacions de rodalia d'Atocha i Chamartín a Madrid i en l'estació del Nord de València. També s'han contractat mupis en els metros de totes dues ciutats. 
 
La campanya es va iniciar al juny i es prolongarà durant tot l'estiu. L'objectiu és promocionar Calp just en el moment en què els potencials turistes estan decidint les seues vacances ja que es constata la tendència a reservar a última hora. S'ha desenvolupat aquesta campanya promocional centrada a la Comunitat Autònoma de Madrid i a la Comunitat Valenciana, mercats tradicionals per al municipi.
 
L'eslògan utilitzat és "El momento es ahora. El destino, Calpe" i té com a imatge principal el Penyal, la platja Arenal-Bol i altres imatges com són les salines, la gastronomia o l'arquitectura de la Muralla Roja al·ludint a l'oferta diversificada que té la nostra destinació.
Imatge