Difondre informació municipal així com promocionar els seus atractius turístics. Amb eixe objectiu, l'Ajuntament de Calp ha posat en marxa una campanya institucional i turística a través de les pantalles digitals situades en les oficines de Correus de 15 ciutats espanyoles. D'una banda, es pretén promocionar i donar difusió a la informació d'actualitat municipal en les dues pantalles exteriors de l'oficina de Calp i per un altre, promocionar els atractius turístics de la localitat en les pantalles interiors de 14 capitals d'Espanya.

 

Es tracta d'aprofitar este nou canal de comunicació de la Societat Estatal de Correus i Telègrafs que oferix la possibilitat de triar entre més de 450 oficines de tota Espanya per a fer publicitat sobre el municipi. En este sentit, cal tindre en compte l'elevada afluència de visitants que reben les oficines de Correus. S'estima que la mitjana de clients atesos és de 6.300 al mes en les oficines de Calp, 104 milions de visitants anuals en tota Espanya amb un temps mitjà de permanència dels clients de cinc minuts.

 

En l'oficina de Calp es difondrà així informació municipal de caràcter local, com a pròxims esdeveniments culturals, esportius o d'un altre tipus així com qualsevol altra d'interés públic.

 

I d'altra banda, la promoció turística es durà a terme en les oficines de Correus principals d'Alacant, València, Múrcia, Albacete, Ciudad Real, Conca, Madrid, Valladolid, Toledo, Bilbao, Sant Sebastià, Saragossa, Barcelona i Sevilla. En este cas i sota el lema “365 dies a l'any obert per a tu” es projectaran microvídeos en els quals es done a conéixer els atractius turístics més destacats com els seus paratges naturals, platges, gastronomia i Calp com a destinació per a la pràctica d'esports, entre altres recursos que oferix la localitat.

Imatge